Victory

Med en synål och klorhexidin är man minsann oslagbar! Die MF Die MF DIE!!!^^ hihii... borta! imorrn iaf kanske.
Idag har jag ringt veterinären. För sent. Måste ringa imorrn mellan 8 och 9. Sen har jag diskat och pluggat lite tills det blev dags att dra sig mot skolan och göra fejkade telefonsamtal. Vi hade rätt roligt när vi hittade på saker kring samtalet, och samtalet hade vi inte hunnit öva på heller, men det var roligt och gick rätt bra.
Tiden därefter gick dock skitsakta och tanten fortsätter mala på i sin enträgna sjukt störiga röst tills jag satt och gungade i halv fosterställning till Cecilias förtjusning x3
En instickare också, 4-1! Wohoooo go me^^
Sen tog vi en snabbis bort till Ugglan, jag köpte två pärmar för 25:- styck, en till hästen och en för året. Sen gick vi tillbaka till skolan och hade tentagenomgång. Jag vill inte ha tenta. Jag vill kasta granater på en viss lärare. Eller åtminstonde skära ut stämbanden.
Efter det hade vi årskursmöte, och försökte komma fram till något angående jackor/fleece/västar. Cia skickar ut mail med alternativ så får man välja sig en. Jag ska i alla fall ha en jacka, vill inte ha nån fleece. Har alldeles för många...
Nu så blir det halv 8 hos mig, diska, duscha och förhoppningsvis hinner vi titta på Horton ikväll om Ardente vill och orkar : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback