um...

är det Du som har kollat 6 ggr idag? Ensam liten läsare som kollat in här 6 gånger på ett dygn? Awwwwwww. eller? ska jag tycka att det är gulligt eller lite creepy?

Idag har i varje fall jag röjt upp lite till här. Nu står det kartonger i princip ända upp till taket i hallen och en ny hög är påbörjad. Det är inte såå himla mycket kvar här i vardagsrummet, lite småsaker och nåt som ska ner till förrådet. I mitt rum däremot ser det ut som hej kom och hjälp mig men det är för att jag har en garderob utan dess like. Jag menar, skulle jag hänga upp ALLA mina kläder på galge? Då skulle jag för fan behöva använda väggarna längs alla rum här inne (om allt skulle hänga på egen galge). Inte nog med att det bara är en stång (det är två dörrar in till samma utrymme), det är dessutom nån inmonterad inlimmad inspikad jävla bänk wannabe skohylla i botten också. På varje sida. Så jag som hade tänkt köpa trådbackar och ställa in, om jag ställer in de så är det liksom antingen en hylla att balansera på, alternativt en balk i vägen så man inte kan dra ut lådorna. Jag menar, den människan var inte arkitektuell. Hehehe... citat Ardente.

Så. Resten av dagen har vi för första gången gått på biografen här i Skara som ligger precis här i samma hus, och om man tittar ut genom fönstret/från balkongen så ser man taket på den. Men filmen var himla bra (även fast det var på svenska), en ny biljett till Biljettboken! : D

Sedan gick vi och köpte pizza och åkte hem till Martina och kollade och skrattade ihjäl oss åt Melodifestivalen.
Inga kommentarer.

Nu ska jag ta mera wannabe Orudis (Orudis var receptbelagd så då fick jag en Siduro istället - läs det baklänges och dra en djup suck) och antingen kolla klart lejonkungen eller lägga mig och sova, har inte bestämt mig än.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback