ThisTitleHasNoName

Idag är det fredag. Flera fredagar i rad har vi haft ledigt så det kändes lite konstigt med lång vecka igen : P
Vi har varit på KTC och haft övningar i att sätta permanentkanyl och ta blodprov. Vi fick göra detta på fejkarmen Doris, som inte var mycket till samarbetsvillig. Det ville liksom inte komma något blod. Allt blod läckte ut på bordet istället. Hon har inte fått ett stick för mycket, hon har fått hundra. När vi använde oss av vacuumrör som man liksom drog i blodet gick det bättre.

När vi kom hem och hade suttit ner i 5 minuter knackade Urban på dörren och lämnade av slagborren och skruvdragaren^^ YAY det blir saker på väggarna imorrn!
Vi har varit och handlat också så jag kan göra kolakakor. Men än så länge har jag bara hunnit äta mat och sett på halv 8 hos mig och Stockholmsnatt.

Nu tänker jag dock kliva ut i köket och göra lite kakor. Om nom nom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback