Sambo

Idag är andra dagen i nya lägenheten. Eller, en och en halv, hur man nu vill mäta.
Igår fick vi hjälp av två guldstjärnor till klasskompisar, en eloge till Cecilia och Martina som bar och körde släp : )

Igår kväll fick vi upp sängarna, bäddade och gick och lade oss ungefär. Idag har vi fått upp Ardentes skrivbord, stora expedithyllan, min bokhylla, vita bordet i vardagsrummet samt ställt soffan på någorlunda rätt plats. Och startat igång modemet,  yay!

Imorrn och på fredag är vi utan praktiska övningar så vi ska spendera dagen tömmande det allra sista i min lägenhet, samt fara till Ö&B och Jysk för att införskaffa lite småprylar, bland annat en trådback till min garderob. Så kanske vi kan tömma de sista lådorna och få ner allt tomt till förrådet. Jag måste få upp en lampa i mitt sovrum, det är redan mörkt som det är utan lampa, men det kommer bli himla mysigt föreställer jag mig : )

Nu ska jag kolla halv 8 hos mig från igår, och kanske att de hinner lägga upp dagens avsnitt lagom tills dess att jag har sett klart.

Puss & Kram från nybliven sambo - extra kram till min sambo som jag är övertygad att få det jättemysigt tillsammans med! : D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback