Röda Betor

Sitter och väntar på mina rödbetor som har kokat i säkert en timme snart. På internet: "Rödbetor Vinter, delade 20-30 min". MY ASS.

Emelie har hunnit förbi och tittat på det jag ska ha på freakshow, imorrn ska vi till skövde och så ska hon shoppa lite åt sig : ) Skönt att komma härifrån ett tag.

Innan PBL-en imorse ringde det ifrån Värmdö Djurklinik och ville träffa mig, så nu har jag två bokade intervjuer vecka 10. Håll tummar och tår! : D

Gästföreläsning om hudproblem, öronproblem, medicinska bad och lite annat, djurägarhantering. Röst som påminnde mig om min gamla hemkumpalärare. Gnällig och skrovlig jag-borde-gå-till-en-logoped-röst. Lite tonen av en dagisfröken. Men annars var det okej. Kanske.

Vi har gymmat lite idag också, gillar att känna svetten rinna längs ryggen! Hm... x3
Nu ska jag gå och tvinga mina rödbetor att vara klara. Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback