Pärondryck med Ciderkaraktär

Idag hade jag ingen lust att gå upp. Eller ligga kvar. Längst inuti mitt huvud så är det en svag röst kvar som vill fortsätta bära och fixa och få allt hit och klart. Men kroppen börjar ta ut sin rätt; jag har träningsvärk i rygg, ben och en spänningshuvudvärk. Lagom roligt, men man trycker i sig ett par Buranan och fortsätter dagen... Imorrn ska vi hämta det allra allra sista, som vi trodde vi skulle hinna med idag, men det blev för mycket.
Det är bara några tavlor, gardinstänger och lite småplock kvar, det ska nog bara ta en vända. Snälla låt det bara vara en vända till.....

Sen när jag skulle till och laga mig linssoppa med krossade tomater i, då är tomaterna borta!! Och jag minns (??) tydligt att jag la ner dem i en låda nånstans nån gång. Den ligger väl antagligen kvar i lägenheten. Så ett tag där höll jag på att fullständigt bryta ihop pga smärta, utmattning och hungerfrustration så lade jag mig i fosterställning en stund på vardagsrumsgolvet. En teknik som används flitigt av Cecilia och jag tänkte jag skulle pröva och se ifall det hjälpte. En liten stund gjorde det det.

Men i alla fall, min blev soppa som den skulle ha blivit, men den blev okej i alla fall, gjorde vitlöksbröd i ugnen, och så såg vi på Ironman. Och jag hade köpt mig lite "päroncider" om nom nom^^

Nu står det 3-1, fortfarande himla snålt, men det är alltid lika roligt : D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback