Måndagsfasa

Det har sagts förr och jag säger det igen - Måndagar borde inte få finnas!
Det har varit en fruktansvärt seg dag idag, med föreläsning om journalföring och telefonrådgivning. Jag höll på att somna, ögonen gick i kors på mig när vi hade tlfnrådgivning med Kerstin sista timman innan lunch. Och hennes röst är så SJUKT jobbig! Lär dig prata människa...

Under lunchen bestämde vi oss för att passa på att gå hem och ta en varsinn bulle^^ Det bästa med hela dagen. Än så länge i alla fall : P Efter lunch fick vi först läsa och granska journaler och journaltext, och sedan fick vi skriva en egen journaltext utefter en liten historia som Ulrika hade hittat på. Helt okej, men jag vill hem. Som vanligt.

Utöver detta så har jag fått ett sånt där j-vla munsår igen och jag typ dränker det i munsårssalva och jag vägrar låta det sitta längre än nödvändigt! Ont och fult, och så blir jag alltid så himla öm i tandköttet när jag får det. Bajs på dig som smittade mig.

Näe nu finns det inga ursäkter längre, fortsätt läsa anteckningar inför tentan! JO förresten, jag har fått en 5a på hemtentan i näringslära! : D YAY!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback