Kaipaan isoäitini

Till frukost blev det två avsnitt av Hem till Midgård, men jag orkar inte kolla vidare just nu. Jag känner mig lite omotiverad faktiskt. Jag skulle kunna tänka mig att sätta mig och pressa och svettas på en cykel på gymmet ett tag faktiskt, men utöver det så vill jag bara åka hem.

Jag längtar till påsklovet då jag kanske åker till Åland med min mormor och familj : ) Förhoppningsvis kan jag låna bilen då också, för efter det har vi bara 4 dagar kvar i Skara innan det blir upp för praktik och sen sommarlov (och sommarjobb).
Vilket påminner mig om att jag tänkte skriva ett brev till mormor : ) Det är så gulligt när jag får vykort eller samtal från henne. Jag saknar henne mer och på ett annat sätt än vad jag gjort förut. Och det låter skitkonstigt och ologiskt, men så är det bara.

Sambo står ute och diskar och jag funderar på om likt mig fick ett sug att göra det, som jag fick det att dammsuga igår, eller om hon bara vill kompensera för att jag dammsög igår? ; )
Näe men papper och penna då. Fundera ut de sista låtarna på vår första Playlist A-Ö av many more to come, denna med tema Svenskt ; )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback