It's friday, I'm in love

Idag började jag morgonen med att göra lite frukost och sätta mig i soffan och äta den medan jag läste i min bok, Fallen. Än så länge är den bra, väldigt speciell och liknar inte ett dugg någon annan bok jag läst - bortsett från konceptet att det är Han, den perfekta killen med det perfekta håret och vackra ögonen och perfekta fylliga läpparna och den mystiska personligheten. Asså damnit. Vad är det med folk och fylliga läppar!? Visst kan man lägga märke till dem om de ser kissable ut liksom, men orka lägga mer energi vid dem. Det enda är att jag flyr om de är sådär blöta hela tiden. Som bebisläppar fast äckligt.

Nu har vi varit på gymmet och cyklat i 20 minuter, gjort ben och rygg. Imorrn tänkte vi göra armar och mage.
Ska hoppa in i duschen när Ardente klivit ur, och sen ska vi gå ner till ICA, jag ska köpa bananer till min smoothie och lite nyponsoppa. Kanske en mjölk. Intressant? Näe.

Vi ska även gå förbi skolan och skriva ut CV och personligt brev så man kan posta till de som inte hade mail. Måste alltså köpa kuvert också. Men frimärken har jag iaf.
Puss på magen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback