Helvetet

Är nog där jag hellre skulle vara än här just nu. Det skulle vara en förbättring...
Nu har jag läst igenom mina anteckningar igen för hundrasjuttioelfte gången. Det som (förutom allt annat) känns mest skrämmande är blodprov och blodtransfusion. Jag kommer inte komma ihåg allt om vilken blodgrupp som har antikroppar mot vilken, och vilka alla som finns och hej och hå. Jag kommer knappt ihåg vad ett serumrör är. Crap.

Men nu tänker jag inte göra något mer. Jag tänker vänta på att Ardente kommer hem så jag får äta en bulle och gå och lägga mig.
Jag vill ha lådor till mina kläder så jag kan packa upp dem... : (
Jag är fattig.
Fy.
Jag välkomnar Helvetet och Lucifer med öppna armar om han vill ta emot mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback