Helvetet bakom sig

Igårkväll och imorse kände jag verkligen fasa inför tentan, att jag inte alls hade lärt mig tillräckligt mycket för att bli godkänd. Men när jag sen satt där och skrev en fråga i taget så ökade hoppet om att botten ännu inte var nådd!
Det var inte alls så farligt som jag hade trott, och förhoppningsvis så blir det bättre än en 3a, men jag vågar inte hoppas för mycket.

Sen gick vi traditionsenligt - tänk, man kan kalla det för tradition nu, vi har verkligen gjort det varje gång, flera gånger - och tog en tentafika. Vi kommer ju aldrig mer våga gå in på det högra fiket, där vi nu har sett Bert en gång.
Jag åt en semla om nom nom^^

När vi kom hem sen så pysslade jag med mina kläder för att kunna bära ner mina resväskor, och så fixade jag med lådorna till hallbyrån.
Sen kom Sandra och Matilda över en stund och fikade, och nu börjar det bli dags att fundera ut vad man vill äta till middag och gå och handla. Jag är sugen på typ... raggmunk eller rårakor.. Knasigt. Receptbrowse-a lite!
Pussochkramochklappistjärten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback