(:

I onsdags åkte jag upp till kära gamla stockholm igen (: Bilade till västerås med Matilda, sen åkte jag och Sandra vidare med tåget hem. Vi kom hem i rätt god tid, så jag hann hem och fixa lite och krama på syster och mamma innan jag drog in till stan igen för lite sushi, star wars VI och release av undertryckta känslor och behov^^ I skrivande stund känner jag för att göra om det igen (:

Följande förmiddag träffade jag Emil och Lotten och åt en semla innan det var dags att åka ut till stallet för vaccination av hästen. Hästinfluensa och tetanus blidde det åt min kurredutt, och till slut blev det så att flickorna också fick en varsin tetanusspruta.

Var uppe hos pappa och myste, sen åkte jag och Linnea upp till ica och köpte choklad och så träffade vi Lotta där som sa att hon minsann hade en killkompis som var intresserad av mig. ????? vem DÅ? hector blir jättenyfiken^^

Idag har jag och Renée gjort fötterna på hästarna. Vi klippte träskorna på Yrpa och rättade till Jontens framtass, sen tog vi strålarna på Kurredutten och Dashan. WOW strålarna på Kurt var helt jävla enorma. Renée fick för sig att de såg ut som bitar av sushi x3 blääääää förstör inte min sushi xD

Nu sitter man allt barnvakt med systeryster och ska försöka plugga lite mer i helgen. Sen vill jag ut på stan och skaffa skit till freakshow^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback