Endorfiner

Idag har jag varit på stan med Liny, det blev en helball väggklocka, ett vitt linne till freakshow, strumpor och lite strunt. Sen åkte vi via Kärrtorp och köpte munkar till oss och tulpaner till mamma.

Sen lånade vi bilen och åkte till Kungens Kurva, mamma ville ha lite grejer till Henkes rum. Jag fick äntligen tag i ett postkandar och sen ville Liny kolla på Toys 'R' Us. Det var lite läskigt och obehagligt. Jag kände att samma stämning definitivt inte infann sig som när man var liten.

Nu sitter jag här och tänker att nog för att vi har haft skrattattacker idag så behöver jag lite frisättning av endorfiner i kroppen. Och hur är ett bra sätt att göra det? Vi får väl se, det kanske inte är så svårövertalat som man inbillar sig. Men antagligen är det det. Håll tummarna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback