Bönor

Jag undrar om jag någonsin kommer lära mig att uppskatta konsistensen? Jag har inga problem med smaken, tvärtom tycker jag att det är jättegott (dock beroende på hur man tillreder dem förstås), men den där sträva, torra känslan man får av dem... går bort. Men nu har jag gjort couscous och haft bönblandning i creme fraise med smak av parmesan och vitlök eller vad det nu var. Helt okej men det är fortfarande som sagt bara sträva bönor.

Har fått svar från Nacka och Roslagstull, de har redan tillsatt sina tjänster. Asså WTF? NEEEEEJ!
Men håller fortfarande tummarna för de andra jag har sökt till. Har även skickat per post till tre till. Mitt nästa hopp är Värmdö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback