This room is going to be my grave, and there is no one I can pay to let me go

Idag hade vi kursstart av Statistik. Åh herregud. Det var det mesigaste på länge. Läraren pratade långsamt och strävsamt och hon läste bara innantill från powerpointen. Herregud, det kan jag ju läsa hemifrån... Så det gjorde jag. Mötte upp Sandra när de hade sin rast och bytte ut radiography mot statistikboken. Får hoppas att hennes anteckningar kan hjälpa mig under tentan xD

Just det! Imorse drog jag sista bissingen! Förstå att sista delen i första steget mot det perfekta leendet är avklarat! :D Fjärde tandvent enligt Fäsk!
Ska se om jag orkar fixa en bild tills imorgon.

Idag har jag även börjat förbereda för lite julklappar! Fäsk har lärt mig lite enklare manövrar för PS och ritplatta, så jag har pillat med det en liten stund. Roligt! :D Ska bara se till att bli klar med det tills det är dags att åka hem.

Har även fixat biljetter hem fredag morgon och tillbaka söndag kväll. Men. Vi har kommit fram till att vi inte har någon lust att vara kvar här längre än nödvändigt - vilket är torsdag nästa vecka då vi har den andra (och sista) obligatoriska litteraturstudien. Så - då är planen att jag försöker få tag i en bil att köra ner på söndag och upp igen på torsdag. Hm.. jag vill verkligen inte köra Oves bil, särskilt inte om det är sånt här väder. Vi får se hur det blir.

Ja. Det har snöat ikväll! Så jag och Fäsk bestämde oss för att gå ut. Vi tog Illidan med oss och gick ut. Det slutade med att vi gick bort till Martina och Linnéa och hälsade på. Mysigt :) Man borde hälsa på varandra oftare :D

Nu så, ska jag nog göra kväll. Insåg att jag hade råkat få en bit mandel i hålet efter 404. Bra där, drar ut och fyller igen med nya nötter xD God Natt! Tidig morgon imorgon också - vi börjar 8... Julkalendern till frukost. Vem bryr sig om att komma tidigt för att få bra platser när man är i Aulan? Så länge inte Hernquist ser mig så sitter jag var som helst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback