Tentamen Dovis 2

Jag har ännu en gång blivit lyckligt överraskad att tentan var lättare än vad jag hade föreställt mig, och massor av "kunskaper" har gått oprövade. EN fråga kom det om kanin. Screw fåglar, reptiler osv. Thank you God. De sjukdomar som dök upp hade jag alla rätt bra koll på så jag är nöjd. Har skrivit på alla delar, det vill säga för en 5:a även om jag inte tror jag får en.

Efteråt gick vi faktiskt till Nockes och tentafikade. Nomnom julmust. Inte så jättenomnom chokladmousse som bara var mäktig och alldeles för mörk. Jag gillar inte alla former av choklad.

Hemma nu så har jag meckat lite dreads, köpte jumbobraids hemma i Stockholm. Ett paket blåa som är klara och ligger och torkar. Två stora paket med vad jag trodde var svarta men är typ mörkbruna. Fuck it, jag kan spraya dem med svart sprayfärg om så behövs.

Har tittat på Transformers 3 - Dark side of the moon. Den titeln har vi ju hört någonstans förut ;) Pink Floyd <3
Simultant med det bränner jag ner Black Adder till pappa på DVD, det ska han få i julklapp :) Ska se om jag kan hitta nå schyssta fodral och göra något roligt omslag.

Imorse började jag med att vakna och lyssna till julkalendern 06.50 på radion. Ganska värdelös, men den kan få min uppmärksamhet ett par morgnar ändå. Åt risgrynsgröt och tittade på Tjuvarnas Jul på tv. Mycket bättre, ger en bra känsla, tror den kan vara riktigt bra!

Om en kvart är det något så roligt som A Cinderella Story på TV, och jag funderar på om inte en romantisk tonårsfilm är precis vad jag behöver nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback