Someone watching over us

Idag blev jag religiös en stund. Vi började den för tidiga morgonen med att kryssa i för vilka uppgifter vi gjort för att få eventuella bonuspoäng till tentan. Var jätterädd att bli dragen. Jag vet att jag har haft rätt på alla uppgifter - däremot hade jag inga utförliga uträkningar på uppgift 2. Detta för att det var i princip samma som på labben, så skrev bara av den. Det fick man väl egentligen inte göra. Tack och lov blev jag inte dragen att gå upp och redovisa. Någon vakade över mig idag <3 Tills nästkommande gånger ska jag helt klart räkna mer själv. Men nu har vi ju iaf fått grepp på appendix och börjar få lite kläm på det vi nyss gjort. Kan nog applicera detta på en tenta. Nu krävs det bara att jag får tag på Olle så jag kan få låna hennes grafräknare.

Mer idag har vi haft "litteraturstudie/seminarium". Vi fick en artikel som vi skulle granska statistiken och upplägget. Gick väl rätt bra och rätt fort. En EoDansvarig lärare kom förbi och pratade jättefort och jätteentusiastiskt! Har mycket hellre honom än en seg tant som säger "en" istället för "ett", och y och i låter exakt likadant så man blir superförvirrad. Som heller inte har ett tillräckligt vokabulär i språket för att förklara saker när man inte hajjar.

Slut med negativitet. Imorrn får jag åka hem! :D Tidigt fan iofs, bussen går härifrån 06.20. Helt sinnessjukt... Har iaf laddat upp min mp3 med batteri. Bör byta låtar i den nu...

Här är förresten bilder på min käft nu när alla tänder är ute! :D

  104 och 404 borta

  204 och 304 borta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback