Julkalendern - Lucka 9

På begäran av en Fäsk så fyller jag i luckorna #9-12 såhär den 12:e eftersom jag frånvarat från datorer sen jag åkte hem i fredags morse för att vara hundvakt i helgen :) Detta resulterar i att de kanske inte blir lika genomtänkta.

Den här luckan blir därför en copy-paste! ALLA som är smakligt sofistikerade vet att lussebullar är bland det godaste människan smakat! Baka dig ett stort lass härliga gula, saffransdoftande kreationer! Att använda mycket saffran och jäst är nyckeln enligt min käre vän! Om man är lite kreativ kan man ju göra olika flätor eller lussekatter.

Recept på världens godaste lussebullar hittar ni här!

--> Ardentes Lussebullar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback