Julkalendern - Lucka 8

Nu är vi en tredjedel på väg till julafton! Idag blir luckan att slå in julklappar! Du har förstås ända till julafton på dig, men jag föredrar att beta av dem as they roll in. Det är förvisso roligt att ha klappstuga och slå in alla samtidigt, men jag har de på olika städer, och jag tycker dessutom att det är tryggast att ha dem inslagna så tidigt som möjligt! Särskilt med snokande småsyskon :D

Om man vill avvika lite från det traditionella fyrkantiga paketet med korsat snöra så kan man hitta inspiration och tips på de här hemsidorna:
Wikihow
Surprisehouse
GiftWrapping

Det här är bara två stycken - det ligger ett antal till gömda på spridda stället och ett par som inte är helt klara
än ;) Kunde dock inte hålla mig från att slå in dessa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback