Julkalendern - Lucka 6

Tänker fortsätta vara en härmapa - eller inspirationstagare?

Det kan vara bra att låta ens vänner och familj veta vad man önskar sig i julklapp, om man ska ha någon som helst chans att få "rätt" julklappar. Det är inte ofta, men alltid lika uppskattat när folk vet vad man vill ha utan att man själv inser det ;) Så skriv ner en önskelista helt enkelt!

I korta drag (läs det jag kan komma på) så ser min lista ut såhär:

--> En CD-spelare som rymmer 3 eller 5 skivor samtidigt
--> Tillhörande ljudböcker - gärna Mari Ljungstedt :)
--> Korsetter och andra fina kläder! :D Kanske ett presentkort på Shock eller Odium?

Herregud, jag vet verkligen inte vad jag vill ha! Jag vill egentligen inte ha så mycket prylar med tanke på kommande flytt i vår. Ju mindre att lagra desto bättre ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback