Hjärngröt

Igår var jag hos Hannapanna och vi såg Alice i Underlandet - både den tecknade och Tim Burtons version, Djungel George och Lady och Lufsen medan Hanna satte i mina dreads :) Måste klippa håret tills nästa gång... Har så långt hår att det ser lite knasigt ut med alla flätorna i överhåret. Jaja. I övrigt är jag nöjd :)

Idag ska jag in till stan igen, till Calm Body Modyfication .___. Är lite rädd faktiskt.. Har dessutom haft ett smärre illamående inatt. Sen om det är problem med magen eller en ångest för att Erik var magsjuk tidigare, och att mamma ställde in en balja till Henke ifall han skulle bli sjuk, och hon själv hade mått lite illa, det är en annan fråga. Jag försöker att inte låtsas om det och dricka coca-cola. Det blir nog bra. Sitter hellre på toa än böjer mig över den >.<

Har försökt göra lite statistik igen. Gaaah jag fattar inte! Vi har gjort en sån här övning förut, men jag har tydligen inga... HAHA jo det hade jag visst det^^ Anteckningar alltså. Hittade dem. Nu ska jag bara försöka förstå dem. Skit också då måste jag försöka igen >.< Äh, det är väl rätt bra om man blir godkänt? Slippa göra omtenta. Har fått ut resultaten för Dovis2 också, men jag minns inte vilken kod jag hade >.< Är dock helt säker på att det inte var en av de två underkända. Ska försöka klura ut det, annars får jag ju ut den efter nyår.

Näe om man skulle försöka en stund till. En timme kvar innan Calm öppnar, och vet inte när lillasyster vaknar borta i K.ä.


Kommentarer
Postat av: Ardente

Jag har hittat den ultimata julklappen till dig!

Jag ska ha födelsedagsfika den 26:e har du tid att komma förbi?

2011-12-23 @ 13:44:07
URL: http://vagentillskara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback