Can I hear a Halleluja!?

Sms under föreläsningen på eftermiddagen från Lotta studierektor talar om att det andra obligatoriska seminariumet på torsdag är inställt, och vi fick veta igår att den osäkra obligatoriska föreläsningen på fredag inte är obligatorisk! Detta innebär att vi får åka hem imorgon efter lunch - räknestugan är inte obligatorisk! :D
Så jag ska gå på lektionen imorgon förmiddag och Fäsken ska köra upp! Go get the lappet girl!

Har även fått samtal från ett par som var intresserade av vår lägenhet. De kom över på kvällen och tittade på den, de var jättegulliga. Har även städat och packat inför jullovet. Har förstås lite kvar att packa men det är sånt där som ska användas på morgonen som ändå inte kan packas dagen innan.
Började göra uppgifterna till lektionen imorgon, gjorde fel två gånger innan jag fick rätt svar. Herregud hur ska jag klara mig på tentan...?

Halv åtta var det luciakonsert i domkyrkan, och det här året fick vi faktiskt se kören när de sjöng, om dock på näst bakre raden. Vi var ändå där typ en halvtimma i förväg.. Fint och stämningsfullt, även om jag har jääättesvårt för den enda i kören som betonar "d" och "t" med ett s-ande ljud som blir jätteskarpt och som förstör allting och som blir det enda som hörs >.<

Gick tillbaka hem, på vägen köpte vi pizza och gjorde en inre och yttre säkerhetskontroll på bilen. Åt pizzan till Grinchen, och sen gjorde jag resten av lektionsuppgifterna. Inte ett dugg säker på hur det har gått, om någonting är rätt över huvud taget. Vi kan ju hoppas på det... Ska jämföra med de andras uträkningar innan lektionen imorgon bitti.

Nu ska jag se dagens julkalender och sen sussa! Nattnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback