Akta min sten! Den är ovanlig .____.

Inatt har jag sovit fyra timmar - kunde inte sova, så jag fortsatte kolla på Mysteriet på Greveholm. Klockan fyra på morgonen var den slut och jag kunde äntligen börja somna.

Wow snacka om att det var länge sen jag skrev, jag minns inte när det var sist, och vad som hänt sen dess som inte skulle ta 8 A4sidor att skriva...

Jag har jobbat med Renée, jag har inte fått vagnen klar än >.< , jag har varit och sett Prideparaden i stan och bestämt att ställa upp med Kurt nästa år, och jag har idag sett Cars 2. På svenska...

Jag måste försöka komma på nånting till månadens lista, men än så länge har jag inget.

På lördag är det Zombiewalk, ska bli roligt : D

Hoppas på att få tag i en naprapattid v. 34 eller 35 så jag kan använda presentkortet jag fick sist, och så hoppas jag på att få håret klippt och färgat innan Skara.

Pöss&Kram


Kommentarer
Postat av: Ardente

Saknar min FÄSK!

2011-08-23 @ 19:44:37
URL: http://vagentillskara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback