Tummar och tår

Imorrn är det meningen att jag ska åka ner till Götelaborg igen och på lördag gå dels till Tribe och på kvällen till Synthcave, som nämnt tidigare.

Jag har kollat på blocket och hittat två par dr martenskängor till salu, för 150 vs. 700 var, där originalpris är typ 1500 minst. Hoppashoppashoppas att 150:- finns kvar så jag kan fixa dem imorrn eller på lördag! Håll tummar för att jag ska få klä mina tår i snygga stålhättor för en gångs skull^^ Tänkte även typ ta en promenad eller cykla bort till Ö&B och skaffa mig ett par überbilliga svarta strumpbyxor - hade till min förskräckelse bara leggings.

En sak till som vi ska hålla tummarna för är att mina korsetter ska hinna komma helst idag, men okej imorrn om jag hinner hämta ut dem innan jag åker.

I am a bitch
How do you want me?
From behind or on my knees?
I am a slut
Please hold me down
You have no choice
This shit will fuck you up

~ Combichrist


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback