Torra händer

Igår togs min nattvardsoskuld. Hamnade i Djurö Kyrka då min syster konfirmerar sig i sommar. Fick även handen tvättad och välsignad^^ Även idag var vi på gudstjänst. Nu har jag varit religiös för ett helt år framöver känns det som xD

Efter gudstjänsten drog vi ut och red, så vansinnigt mysigt^^ Stod säkert i en tio minuter, en kvart och kämpade med att få över Kurt över diket vid Fridenrakan dock. På vägen tillbaka gick det bättre, förutom att han drog upp på vägen och hade sig, så vi höll på att bli överkörda. MenMEN.

Nu sitter vi och ser på Arn - Riket vid vägens slut. Jag tycker nog bättre om den första filmen, den här är det mycket större skämskudde.

Ardente undrade om jag ville beställa nåt från Sweden Rock med henne, men jag hittade ingenting som jag verkligen fastnade för, och jag skulle hellre dra ut på stan och handla just nu tror jag. Men det får vänta tills jag får pengar.

Puss och Kram, imorrn åker jag och syster ut till mamma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback