Synthcave

I fredags åkte jag ner till Göteborg efter att i 3x45 min beteendestudie av kalvar. Jag och Heléne lagade mat och såg på Talang. Blev en himla tidig kväll, vilket var tur för då fick man sova ordentligt så man orkade hela kvällen!

Lördag tog vi en promenad till Tribe i solskenet och tittade på läkningen och hämtade mitt kollegieblock som legat där sen januari x3
Sen gick vi på systemet, och sen tog vi promenad tillbaka. Fick tag på den ena med kängorna, hon kom till macken precis när jag hade sminkat mig färdigt. Vi åt hemgjord pizza med bröd som smakade scones.

Runt 7 kom Helen, Parasto och Kajsa och förade med lite musikspel och grejer. Samma förlopp som förra gången med att först frös jag och tyckte att skiiit jag kommer inte bli full (oj hjälp vilket problem x3 ). Lite "Jo då jag var nykter när jag vaknade men nu börjar det ordna upp sig". Vid 22 började vi röra oss bort mot Berg, och trots att vi kom dit typ 22.40 så var vi bland de 100 första och fick en varsin KopferKat skiva^^
Folk började strömma till, Trakktor spelade (dvs en kille står och djar sina egna låtar), och senare på kvällen spelade KopferKat. Mycket bra faktiskt. Här nånstans fick jag syn på Andy och Patsy och gick fram och hälsade, vilket var lite kul för han visste inte att jag skulle vara där. Efter en tio minuter, en kvart kanske började jag fundera på ifall jag verkligen hade hälsat på honom eller om jag bara hade föreställt mig det. Då tog jag ursäkten att gå och prata med honom igen^^
Alltså, när man minns att man inte minns om man har pratat med folk, och gjort andra saker; man minns att man klättrat över ett bord, och lite andra spännande saker, då vet man att det var nog den värsta gången hittills. Men OJ vad kul vi hade : D

När klockan blivit tre och vi tog ett sista toabesök och sedan begav oss ut i natten så mötte vi Andy, Patsy och några till utanför. Vi blev medbjudna på efterfest, och först tänkte jag inte åka med, men sen gjorde jag det tillslut i alla fall, med ursäkten att få kramas lite^^
Tjaa "festen" hölls hemma hos en något speciell person som går omkring i för små kalsonger och drar av en filten när man sover och säger att man inte får sova -.-' Han går även omkring med en annan kille som hade vita stringkalsonger och tyckte att jo men gangbang för fan.

Tyckte inte jag. Meneh.. Jo det var ju lite speciellt. Nu vill jag upp till Sthlm och skeda till SW1. Om nom nom.


Kommentarer
Postat av: whatever

For the record.



TraKKtor var det andra bandet, kopfer katt djade sina egna låtar. ;)

2011-04-12 @ 21:02:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback