Prillig!

Idag har det varit så sjukt vårigt att jag är helt prillig! : D

Vi började med det mindre roliga seminariet, men vi blev klara till lunch och sen gick vi tillbaka till kvart i två typ. Så blev det bestämt att vi inte skulle samlas förrän tre för alla var inte klara. Då bestämde jag att jag ville ha glass, så vi cyklade mot Willys. På vägen hittar vi godisbutiken som har börjat sälja mjukglass, så en sån blev det istället : D Så i solen i gräset med en mjukglass i handen och årets för mig första citronfjäril kunde man inte känna annat än lycka! : D När vi sen cyklade hem från UMO där jag förnyat mitt recept, så var jag tvungen att sträcka ut benen och skrika wiiiieeee i nedförsbacken! xD

Nu saknar jag att sitta i koloniområdet och gunga, äta mjukglass och sjunga oförskämt högt med lillasyster <3

Strax ska vi äta pannkakor med blåbärssylt och vispgrädde, hur somrigt är inte det dessutom?

Puss och kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback