Påskdagen

Igår morse drog jag och syster ut till landet med buss och båt. Det blev påsklunch och äggjakt - vari mitt ägg det fanns tre godisar jag kunde äta. Bra där. Syster fick resten x3
Sen har vi suttit i solen på berget och haft det bra^^

När vi skulle sova hörde vi krafs i väggarna eller längs golvet, som om en mususling sprang. Blääää! Vi höll på att inte kunna somna : / Dock tyckte syrran att det var första gången mina snarkningar var till någon nytta, för då kunde de överrösta eventuella vidare krafsningarna xD

Vad det gäller sms mitt i natten, så visste jag inte vad jag skulle svara på det så jag lät helt enkelt bli.
Oavsett, så brukar jag oftast spendera nätterna med att sova, detta har inte förändrats.

Nu har jag hamnat här hemma igen, har ätit lite pasta och tonfisk, ser på 2½ men, och ska slänga mig i duschen och sen gå och lägga mig. Vi får se om jag tar en film med mig upp eller vad jag gör.

Håll tummar och tår för att Taj Mahal har öppet imorrn! Vill verkligen ha dreads, helst igår! :D

Pussochkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback