Nph

Idag har jag fyllt i ett streck som skulle fyllas i, och rättat till ett par streck som tydligen var lite skakiga. Tog längre tid än vad jag trott alltså, men det var bra, för då behövde jag inte gå omkring och inte göra någonting tills det var tid hos naprapaten.

Jag drog Drottninggatan upp och hittade tillslut min väg till Odenplan där Ardente mötte mig och vi gick till Naprapathögskolan. Där anmälde vi oss och fick fylla i en varsin hälsodeklaration. Sen träffade vi våra naprapatstudenter, och gick till ett varsitt behandlingsrum. Först gick vi igenom lite hur det står till med mig och sen gjorde hon en genomgång på reflexer och rörelser med mera.

Efter det gjorde hon en del knäckningar och streching, och sen lite massage och avslutande med två övningar jag ska göra 3x15 en gång om dagen. Fick en ny tid om en månad ungefär.

Hon var jättetrevlig och duktig : ) Vill tillbaka och bli masserad mera, jättemysigt!

Nu ska jag hämta mat. Fast jag är inte särskilt hungrig. Eller? Kanske.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback