Fascination

Jag förstår inte hur/varför man gör vissa grejer, och hur ingen påpekar det? Knasigt... Men vissa lever lyckligt ovetande i sina bubblor.

Idag har vi först haft genomgång av praktiska provet, och sedan haft pbl, även denna gång utan handledare vilket var lite skönt, för vi hade mest diskussion och inte alls mycket fakta egentligen. Men det var kul, jag tycker vi fick ut bra saker. Det nya och sista fallet med den här gruppen (om de inte schemalägger det sista fallet...) är djurhållning. Hur ska djur hållas och vad finns det för regler och lagar? Vi tog även en fråga som vi kan förminska eller förstora beroende på hur det blir med nästa fall för de hänger lite ihop; hur ska vi reagera på ett djurskyddsfall och vad är vi skyldiga att göra?

Sen bokade jag biljetter till Göteborg på fredag efter beteendestudien, så hinner jag förbi Tribe på lördag så han får titta på min läkning; han ska även få kommentera på min navel som börjar vandra ut, vilket stör mig.

Nu ska jag bestämma vad jag vill äta till lunch, äta den till ett nytt avsnitt Stockholmsnatt och sen blir det KTC senare i eftermiddag så jag kan öva på urinstickorna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback