Dödag

Idag har vi fått protokollen för praktiska provet; jag blev underkänd pga felläsning av protein och att jag inte hann i tid. Nu ska se här, nu ska vi allt ta och bena i den här situationen;
Fine, jag läste av fel, och det vill vi ju inte. Det är ju inte så bra. Men när det är typ 10 nyanser av bajsbrunt och en grön mitt i, så tycker jag att det hade varit schysst om läraren hjälpte en att tänka på övningen; vilken brun är det?
Men att jag inte hann klart i tid? Precis när klockan ringde hade jag inte tagit av mig handskarna, men var på väg. Gaaaah!! INTE okej. Det var för det första inte en obligatorisk uppgift för att bli godkänd. Och för det andra så spenderade jag rätt mycket tid för vid kalibreringen av refraktometern. Var det inte viktigare att den blev korrekt kanske, än att jag han ta av mig handskarna på 6 minuter!? Morr... De vill bara ha det som ännu en orsak till underkännande. Well how about this for an excuse; NOBODY GIVES A SHIIIIIT!!!

Jaja.  Sen satt vi igenom en skittråkig (ursäkta) lektion om hur man gör beteendestudier, inför fredag. Läraren i fråga är bland annat marinbiolog och älskar att studera humrar. Wow, finns det nåt tuffare än en riktigt aggressiv hummerfight? asså.. xD

Efter lunch så satt jag en stund i bibblan och skrev på seminarieuppgiften. Skrev inte så jättemycket egentligen, men har hittat och läst lite böcker, så imorrn blir det till att gå dit igen antagligen, och skriva klart.
Sen skrev Daniel på fejjan och frågade om jag ville hänga med ut på hundpromenad, så jag tog min chans ut i det fina vädret : ) Himla trevligt faktiskt.

Nu väntar vi bara på att det ska bli lite potatismos och sen ska vi äta tunnbrödrulle, om nom nom! : D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback