LÄSKIGT?

Sitter och facebookar och lyssnar på supertramp på spotify. Så precis kanske 20 sekunder innan den byter låt mellan the Logical Song och Give a Little Bit, så hör jag hur Give a Little Bit spelas på radion i köket. Hur läskigt är inte det?? Någon spionerar på mig :O

Jaja, nog om spöken och allt oförklarligt som försigår i mitt liv, såna där jobbiga sammanträffanden och korrekta gissningar och annat som gör att man börjar undra om det inte är så att man har en parallell mellan sin hjärna och någon/några andras. Omedvetet och undermedvetet. Haha..

Så, nu har jag i alla fall precis kommit tillbaka till Skara efter en helg hemma. Väldigt mysigt var det :) Och katten sov hos mig varje natt <3 han kanske saknat mig också? :D (drömma kan man väl få göra ändå? :3 )
I lördags kväll red vi. Och vi red från kanske kl 18 till kl. 21... Sista biten genom byn hade jag ordentligt ont i höften och sliten i ljumskarna :O duuude. Inte OKej!
Igår, söndag, var vi faktiskt på gudstjänst i Djurö Kyrka. Vi skulle egentligen bara lämna av syster där, men sen blev det att vi gick med in. Det var helt okej, faktiskt. Kören sjöng, de var så duktig, och en ny präst började, och hon var väldigt bra.
Sen var det fika med smörgåstårta i kyrkstugan^^ Sa till prästen att om det är någon nästa sommar som är intresserad, så har jag häst och vagn, och kan köra brudpar... Skulle vara himla kul! :D Tänk, mig och Kurre, alldeles fina och stiliga och duktiga och köra glada vackra brudpar! Kuuuul^^

Oh, nu är det School, precis i början, mellan första strofen och första versen, där det är en unge som skriker till precis innan versen börjar. Det tyckte jag var skitroligt när jag var liten, och skrek alltid till då, haha! xD Jag minns det inte dock.. Pappa har berättat! :P

Förrutom att ha det alldeles mysigt och underbart och hemma-igt i helgen så har jag även läst på den biokemi som jag missade idag. Borde kanske ha tragglat lite termer också, men men, det har jag all tid i världen på mig att göra... Eller, tja, fram tills tentan i alla fall, och det blir ett par eftermiddagar som jag kan avvara för det :)

Nu ska jag göra lite smörgås och nyponsoppa med grädde tror jag :)

NattiNatti<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback