Kalaspuffar

Idag har vi varit hos Barbro och gjort klinisk undersökning och exteriörbedömning på häst. Självklart blir man tilldelad damp-hästen som inte kan stå still och som inte bara skrapar lite i golvet med hoven, utan som sparkar ut frambenet så långt det går (och lite till) med full kraft. Hela tiden!! Orkar inte med såna odrägliga hästar.

Sen hem och plugga anatomi.. gjort ett memory med hundens skelett latin-svenska, och ett annat memory med topografiska termer, som för övrigt inte blev klart för att jag räknade fel.

Sen har jag ätit ravioli, msnat med howtii och sett på nyheter och halv 8 hos mig. Helge Skog i mitt <3

Nu sitter jag och äter lite nattamat.. kalaspuffar och vaniljyoghurt. Imorrn måste jag handla lite mat. Och plugga. Första PBL-mötet imorrn!

NattiNatti

Puss och Kram, Cykelram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback