Halv 8 hos mig?

Jaha, då var det måndag igen! En ny vecka, ett nytt schema, nya lektioner. Nya avsnitt av Halv 8 hos mig! :D
Tyvärr kommer de ju inte lägga upp det förrän efterår.. så jag får vänta åtminstone en halv timme. Men men.. Lyssnar på Svart som Natten och har ätit smalspagetti och korv. Gottis! Ska nog göra mig en knäckemacka också för att få lite tuggmotstånd :)

Men USCH vad det regnar. Det är rätt äckligt faktiskt.

På torsdag den 23 ska det vara fullmåne, enligt kalendrarna. Förhoppningsvis är det inte regn då, eller moln. Månen är för vacker för att döljas med moln.
Nog för att det kan vara rätt mysigt när det regnar på natten, det smattrande ljudet är rogivande. Tycker i alla fall jag, jag vet att det finns folk som tycker helt tvärtom. Men jag skulle gärna vilja se fullmånen.
Jaha, nu tog skivan slut, det gick ju väldigt fort.. Vanligtvis när jag lyssnar så är det när jag ska sova, då hinner jag somna efter kanske..2-3 tracks? :P Det gör att det tar lite längre tid att avverka varje skiva xD

Förresten. Till min nyfunna (dock långt ifrån första) maniac till Twilight, samtidigt som jag vill läsa Fragile Eternity, men som jag fastnat lite i.. OCH samtidigt som jag måste plugga, har jag kommit på det ultimata sättet att få i mig allt. Jag pluggar dagtid/kvällstig. Läser ett kapitel F.E. i sängen, och sen lyssnar jag på Twilight på ljudbok^^ Helt perfekt! Har tänkt köpa serien på ljudbok rätt länge, men har inte kommit mig för liksom... Tänkte att jag skulle vänta tills nästa våg. Och inte trodde jag att den skulle komma nu? Tänkte att jag skulle få läsa färdigt F.E. och Rainbow Shadows först... Jaja. Inte mycket man kan göra åt, och jag tänker inte kämpa emot, det är ändå bara omöjligt. Så ljudbok blir det, har beställt från CDON, så förhoppningsvis kommer den på fredag, men antagligen inte förrän nästa vecka. Men jag har ju ändå Svart som Natten att lyssna klart på så.. :P

Dessutom ska jag läsa True Blood. Det är ju hur många böcker kvar som helst. Det är äkta segdeg. Även om de e bra, så blir jag liksom distraherad och sugen på andra böcker.. Dåligt av mig. Men men. Jag lovar att läsa dem efter R.S. är slut. Jag SKA läsa dem! :P

Nej nu blire diska och byta skiva!

Puss och Kram, Cykelram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback