fredag

Wow, redan andra fredagen utav jag vet inte hur många...
Näe men det känns bra. Sitter och äter frukost, utanför fönstret är det grått och mulet, och de säger på radion att det kommer ett regn söderifrån. Hoppas jag hinner gå på lektion först, men det blir jacka med ändå.
Först ska vi ha hundhantering, och sen kanindisektion. Båda ska bli roliga och intressanta.

Sen blir det lunch och jag har inga lektioner efter, så då gäller det att äta och packa och gå ner till bilen till kl 1, förhoppningsvis hinner det inte börja regna innan dess! :O

Då får jag äntligen åka hem! Ska bli skönt. Även om det bara är över helgen :) ladda batterierna och fylla på nenne-mätaren :D <3

Puss och kram Cykelram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback