The Last Airbender

Idag har jag varit och sett The Last Airbender baserad på en Nickelodeonserie, på bio med Liny. Tänker att jag måste se den serien också xD Nej men den var riktigt härlig, bra scener och bra skådisar, den enda jag kände till innan var dock bara Jackson Rathbone, som för tillfället är min nya kärlek. Hahah... Det är något med honom som ger honom ett väldigt speciellt utseende, men jag vet inte vad. Men han är trots allt ofrånkomligt snygg^^

Här är iaf lite bilder bl.a. från den tecknade serieversionen, så får du ta och kolla in filmen själv (:






Aang (spelad av übergulliga Noah Ringer)
Katara (Nicola Peltz)
Sokka (Jackson Rathbone <3 )
Och alla de söta djuren^^



Jackson Rathbone som Sokka


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback