Onsdag-Heldag

Varför sätter jag mig vid datorn så här sent? Jo för att fylla den med ännu mer antagligen...

Dagen började i alla onsdagars ära med PBL. Som vanligt väldigt tystlåtet på redovisningen. Vi är något bättre vid frågeformuleringen... Nu har jag skrivit om en mening tre gånger utan att kunna formulera vad jag hade tänkt säga, så jag håller tyst istället. Men vi borde prata mer.

Sen då så satt jag eftermiddagen och började jobba på fallet som för veckan är cirkulationsapparaten. Inga problem där, har bara lite exotiska djur och EKG kvar. Imorrn blir det ju dessutom föreläsning om det så...

Sedan så har vi varit ute och sprungit. Vi tog 4.3 km rundan på Skaraberg, varav vi joggade först typ halva och sedan gjorde vi utfall och sen joggade vi i intervall en bit till, och sen stannade vi vid en bänk och gjorde lite styrka. Mer blir det. Men imorrn kommer jag ha ont. Känner det redan nu att jag strechade alldeles för dåligt...

Sen hade vi taco-kväll och såg på Bonde söker fru! :) Muwsigt! Kaaanske borde se om avsnittet på tv4play dock för vissa kommentarer som dränks när vi pratar... Det är svårt att hålla sig till enbart reklamen. Eller om man måste kommentera eller skratta åt någon/något. Men men, vi hade det så mysigt. Känns lite jobbigt att nästa onsdag kommer jag åka hem.. Men vi har ju resten av avsnitten på oss här nere att kolla :)

NU ska jag gå och lägga mig!

Puss och kram Cykelram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback