Fredag

Idag har jag suttit näst intill hela dagen och pluggat på inför tentan. Har gått igenom musklernas uppbyggnad och kontraktionen, respirationen och börjat med vävnadslära vilken jag ska göra klar strax.

Kom precis hem från Sickla med mamma, Mats och Henke, vi har handlat mat och kollat lite affärer. Var inne på Stadium och önskade mig lite springkläder och skor :) vad som helst är fan bättre att springa i än converse... Har i alla fall gelesula i, men det är inte mycket till hjälp :/

Jahapp, så i onsdags körde jag och Ardente upp hit. Den där bilen är som sagt riktigt weird och jag gillar den inte. Asså den är ju så sjuuukt klen. Allvarligt talat, 4000varv i 130km/h? I mean, c'mon

Näe det blir inte mycket till uppdatering, men det är skönt att vara hemma. Imorrn blir det A'n't med Hannapanna och sen ska jag se på Ronicas pjäs på skolan, Jorden runt på 80 dagar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback