Du bara sover och sover och sover...

Det är ju inge kul! Jag vill ju prata mer dig! Damn it

Happ. Idag har jag gjort mycket mer annat än vad jag borde ha gjort. Fast till slut fick jag det jag behövde göra, gjort. Jag har diskat upp BERGET som var på min diskbänk. Misstänker starkt att någon varit här inne när jag inte varit hemma, och dumpat sin disk här. Som ser exakt likadan ut som mina grejer.
Jag har precis läst igenom materialet inför föreläsningen om muskler imorrn, tänkte ta häftet som jag skrivit ut, och läsa det i sängen. Sen har jag fixat med ny bil, eftersom Elis ringde i förmiddags och hade kommit på att hans bil inte längre är försäkrad för under 25. BAJS så då fick jag fixa en ny som sagt. Vet inte om denna är försäkrad för under 25, men jag vill inte fråga... Jag är försiktig :) NO ONE runs into me^^

Tja.. Hela dagen har jag haft låten nedan på hjärnan. Den är så BRA. I like diiie. Jag skulle verkligen behöva bo långt bort från mänskligheten när jag får såna ryck, för jag vill höra den om och om igen, och gärna på hög volym och sjunga med högt och falskt. Men det kan man ju inte riktigt göra när man bor i lägenhet och har grannar under sig, ovanför sig och runt sig.
Okej om man i alla fall sjöng bra, då behöver man kanske inte skämmas riktigt lika mycket när man springer på dem i trapphuset. Men jag sjunger så värdelöst och eländigt. Inte för att det spelar mig någon roll (eller jo jag skulle gärna vilja kunna sjunga bra, för det vore coolt), men det gör det ju ännu värre om alla skulle veta om att man sjunger som en kratta. Så näe. Det får vänta tills jag flyttar in i min stuga som står och väntar på mig därhemma <3

Näe nu ska jag väl ta och göra kväll och hoppa i säng. Imorrn äre katt & hundskelett på KTC, och vi ska även få se på röntgenplåtar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback