DatorAbstinens!

Maaaan, är det skönt att ha en dator igen?
För rätt exakt en vecka sen (inte på timman, men på dagen) så startade jag min dator efter att ha kommit hem från Skålltorp. Såg fram mot en helg med film, segdeg och förstås tentaplugg. Men så när jag startar upp min lilla burk som innehåller större delen av mitt liv, så har plötsligt skärmen delat upp sig på fyra lika stora bitar på längden. Ahmen SKITkul. Verkligen. Preciiiis vad jag behövde. Som om det inte räcker att vara fattig student utan att behöva köpa sig en ny dator. Nu fattas det bara att min mobil lägger ner. Knapparna har redan börjat glappa, och det rasslar oroväckande om den när man skakar den :O

Borde göra en backup på min kontaktlista kanske... En ny mobil får bli en senare fråga. Trivs egentligen för bra med den här :( Det är ju min bebis :( Dumma teknik. Tänk vad världen måste ha varit bättre utan all teknik. Har för övrigt skrivit två brev, alltså riktiga brev med penna och papper, ett till Henkebus och ett till Hannapanna <3 Hannas skrev jag med mina nyinköpta gelpennor :D

Jaja... Så idag var jag då alltså i Skövde och handlade dator. Mysig stad. Det finns en sjö med ankor^^
Måste åka dit nån dag med Ardente och Sandra och bara gå runt och mysa. Jag gillar dessutom storleken. Nu snackar vi ju uppenbarligen inte Storstad i den bemärkelsen, men till skillnad från Skara där verkligen hela staden går från ena ändan till den andra på kanske 5 kvarter? så är Skövde en stor stad. Ska googla ifall de kanske har nån tatuerstudio, och se standard och prisklass för en eventuell nästa tatuering gjord där?

Vad var det mer jag tänkte på? Jo, hade första tentamen i onsdags. Gick bra :) Klarade mig, men några få frågor var lite kuggfrågor, som jag tyvärr var för snabb på en del, men inte alla. Egot störs, men jag vet ju trots allt att jag kan dem egentligen... Så ja, nu ska jag ut på google efter tatueringar, och lyssna vidare på Flyleaf. Har fått min Twilight på ljudbok äntligen. Dumma jävla brevbärare som har knöglat in den i brevboxen, fodralet är helt buckligt och fult :( DÖÖÖD åt brevbäraren!! Må djävulen ta dig :-@

Till er andra underbara människor, Puss och Kram Cykelram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback