Bonde söker fru <3

Idag börjar det! :D ÄNTLIGEN! Har jag längtat eller? Jaaa.. <3

Ska se det hemma hos Sandra, hon är tydligen precis likadan som jag. Följer ingenting särskilt, har inget jag måste se på tv, förutom just Bonde Söker Fru. Kärlek (: Thilde och Stefan var det absolut gulligaste paret ever!
Hoppas det blir bra den här säsongen också. Det kanske blir en sån där onsdagsgrej, att vi ses hemma hos henne varje onsdag och ser på det tillsammans (:

Har precis ätit mat, idag blev det ugnsbakad falukorv med tomater, lök, dijonsenap, bostongurka, ost tillsammans med potatismos och färsk tomat med purjolök, salt och peppar. Eh YUM! :D yummy^^
Var bara tvungen att dela med mig av det

Idag har jag pratat med min morfarbror (välj själv om du vill dela det morfars bror eller mors farbror). Han är världens gulligaste gubbe :D <3 Ska få låna hans bil mellan nästa söndag och onsdagen efter^^ Oh yeah, oh yeah *segerdans* Så det känns ju väldigt bra.. (:

Jag måste säga att jag tycker att han med håret är lite för dålig på att svara, det stör mig.. Men men, det är ju kul när han väl gör det. Jaja. Mindre problem kan man ju leta efter...

Idag hade vi PBL. Det gick väl sådär... Jag och Sandra försökte ge rum för de som inte sagt så mycket på tidigare möten, men tja. Det blev ett tyst möte helt enkelt. Så vi får bättra på oss nästa gång, så får de skylla sig själva om de inte pratar.
Veckans fall är muskler, men vi valde att ta hela rörelseapparaten med muskler, senor och leder. Inte så jääättedjupgående, men lite svenskt sådär (läs "lagomt").

Näe men så nu tänkte jag klippa lite lappar och plugga latinska namn på musklerna som vi ska kunna, helt enkelt.

Ha det så bra!



Puss och Kram Cykelram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback