20101005

Idag har vi haft dissektion av kanin igen. Den här gången kollade vi på muskler och leder i bak- och framben, så vi slapp öppna upp bukhålan, vilket gjorde att det inte luktade lika illa tack och lov.
Det var mest en enda röra av rosa buntar och senor. Klart de låg i ordning så, men det är svårt att jämföra mot en bild, för på riktigt ser ju allt likadant ut, och är svårt att se skillnad på.

Sen kom Ardente och pluggade lite inför PBL med mig. Vi fastnade båda på conchae nasales, vi fattade liksom inte hur många de var, hur de fungerade eller såg ut, och det var så olika förklarat och inga bra bilder på djur, bara på människa. Men sen tror jag att vi fick till det rätt bra i alla fall.

Sen har jag pluggat vidare själv med PBL-fallet, och tja.. surfat.. Äntligen har mina stövlar kommit med posten också, ska hämta ut dem imorrn! :D

Idag har jag även sett det nyaste avsnittet av The Big Bang Theory :D har längtat <3 Askul, men än så länge kommer jag inte åt fler :( Jaja, det är i alla fall på väg :)

Nu ska jag se om jag kan se nya avsnittet halv 8 hos mig så länge. Imorrn ska jag lösa det med Sandra om v 42-43, kanske ska låna Elis bil så jag kan köra ner och upp igen till långledigt! :D
Hem, Hem, Hem <3

Puss och Kram, Cykelram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback