Smisk och Postkandar

Yay! Hannapanna skulle på Globen på söndag, så hon köper mig ett postkandar och en smisk <3 Blir så mycket enklare då, för då vet hon vad jag menar exakt, och kommer ha lättare att träffa henne och hämta dem än att åka till Gålö.. :/

Jahapp. Så idag har vi haft föreläsning om läkemedelshantering/förvaring/osv osv. Inte mycket nytt, kändes som om allt hade tagits upp på PBL-en och igår på hemuppgiften. Men men. Vi fick i alla fall Non Stop som skulle representera dragérade tabletter, och reklamtablettaskar med minttabletter som skulle representera pastiller. Ahmen då vet vi skillnad på dessa i alla fall ;) Omnomnom <3
Måste bara få kommentera på att denna föreläsare såg ut som en uggla, med sina tjocka glasögon som förstorade upp ögonen, och sitt burriga hår. Hon får för min del gärna se ut så. Men det hindrar inte mig från att föreställa mig henne som en uggla.
Måste dessutom få citera henne när hon letade efter ATC-koden för Expot tror jag det var; "QA... QB... QAllihop.." Hahaha... tyckte jag var roligt^^ Och så ett flera gånger förekommande uttryck var "Det är inte smör och socker." och på slutet kom "Det är inte som att skära smör med guldslev". Fler roliga uttryck förekom under föreläsningen, och jag kände att det här var en ordspråkens kvinna!

Vad tänkte jag säga mer? Jo! Jag fick svar från Hannapanna idag, och fick en present, en Stig-Egon <3 En kylskåpsmagnet i form av en mjukispenis^^ Här är han, på sin nya plats i mitt liv xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback