Royal Republic

Klockan är 14.42 och jag ligger i sängen. Har legat här och kollat på The Runaways om Joan Jett och The Runaways. Himla bra faktiskt. 70-talet verkade ju vara en härlig tid... Antar att jag ska vara tacksam över att jag bara ligger och är fyllebakis och inte tar igen mig efter en helg med droger :/

Igår kväll var vi då alltså på Sticky Fingers i Göteborg och söp och kollade på Royal Republic när de spelade. De var riktigt jävla bra, och sångaren Adam Grahn får gärna komma och lägga sig här bredvid.. hahaha

Ohh damn ett flyg håller på att slita med sig mitt tak :/ låter det som i alla fall.

Tillbaka till ämnet. De var skitbra, och jag fick skaka hand med alla i bandet^^ sweeet
Sen tappade vi bort varandra, så jag och Emelie gick och dansade ett tag. Sen fick vi tag på Heléne så vi träffades vid hållplatsen och tog vagnen hem runt halv 3. Inte helt fel tyckte jag, dock tyckte nog Emelie att vi kunde ha röjt lite mer. Jag var personligen fullkomligt nöjd med hur kvällen hade rullat på.

Vi fick inte så mycket sömn bara, tog 10bussen så vi gick upp 9 klädde på oss och gick, ungefär. Sov hela bussresan, gick hem och klädde av mig och lade mig här i sängen.
Nu kurrar det oavbrutet i min mage, har redan ätit lite macka men tydligen räckte inte det. Måste ner och handla också, har inget toapapper :O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback