Jag har tappat tummen :(

Idag har vi då alltså köpt gymkort och premiäranvänt dem, efter föreläsningen. Vi började med att värma på löpbandet i en kvart. Sen gick vi runt och kollade in lokalerna, och sen körde vi 3 intervall på alla maskiner vi tyckte verkade roliga. Mest ben, arm, mage och rygg. Mina axlar tyckte väl att det var lagom roligt.. :(

Sen när vi var klara var jag sugen på äppeljuice så vi gick via ICA. Precis på hörnet mittemot ICA så ska jag fixa med dragkedjan till jackan, och då är min Tummen borta :( Min söwta Tummen-reflexen som jag älskar över allt annat (nej jag överdriver inte alls...). Hmm.. tjejen i kassan på gymmet nämnde att hon tyckte den var söt. Hon kanske stal den från min jacka i omklädningsrummet :O Annars ligger den på golvet i hallen. Måste gå dit imorrn och fråga efter den, gick i fotspåren tillbaka samma väg och där var den inte :(

Har varit på spindeljakt hos Ardente alldeles nyss också, hon ringde mig 3 gånger när jag duschade, så jag ringde tillbaka till en uppjagad Ardente som säger att det sitter en stor spindel i hennes fönster. Så jag kastar på mig lite kläder och beger mig. Blir liksom tvungen att tvinga isär fönstret först för att sen kunna ta itu med den. Det hade varit superäckligt om den hade börjat röra på sig eller hoppat ner när jag tog isär fönstret, men jag var försiktig, så det gick utan komplikationer ;)

Näe nu är jag hungrig, spenatravioli står på menyn idag! Vi får se om jag kommer upp ur sängen imorrn bitti till farmakologilabben. SKIT också, måste läsa genom det...

Nattinatti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback