Hallucinationer

Jag har inte ont i halsen och nyser. Det är bara som jag inbillar mig. Jag tar Kan Jang bara för att jag tycker att det är så smarrigt...

Har spenderat större delen av dagen hemma hos Sandra, tyvärr utan Ardente. Men hon ville plugga, och antagligen fick hon mer gjort än vad vi fick. Gjorde dock klart PBL-en, inte illa pinkat. Sandra hade velat renskriva lite, men det avsatte vi minsann inte tid till.

Jo! Innan jag drog dit skrev jag brev till Hannapanna, var snart en månad sen jag skrev sist, och det brevet skickade jag aldrig iväg, så nu har jag köpt mig en karta frimärken så jag inte kan skylla på det iaf (:

Nu sitter jag och dricker nyponsoppa och har ätit en smörgås. Sugen på A... ;) Men det får vänta tills Sthlm nästnästa helg.. Grrrr haha xD

NattiNatti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback