Fullmatad

Ju fler föreläsningar vi har desto mer inser man att man verkligen bara är en serie kemiska reaktioner. Hur jävla kul kan det bli? Det är verkligen inte dessa faktorer man ska utgå ifrån när man ställer sig frågan "Vad är meningen med livet?" för jag tror att svaret är att det inte finns någon mening. I övrigt tror jag inte att det finns någon mening med livet, man får skapa sin egen mening.

Så näe, 5 timmars föreläsning om immunologi ligger inte med på min top10lista över saker som hänt mig i alla fall. Föreläsaren var helt okej, var rolig ibland, och hon kunde oklanderligt sitt ämne. Dock var förvirringsnivån så högt upp att jag slutat vänta på att bollen ska komma ner igen... om du förstår hur jag menar?

Nu har jag ätit middag, gjorde mig lite smalspaghetti med ostsås^^ Hector bara trollar i köket! :D

I förmiddags var jag på VC och tog Twinrix-sprutan inför Egyptenresan. Hinner precis ta en till innan resan ;) Varför vara ute i god tid? Planering är för töntar... Haha!
Fick dock inget bokmärke eller något klistermärke eller ett fínt plåster :'( Hade säkert fått om jag bett om det ;) Har batmanplåster om jag skulle vilja byta haha!

Näe nu ska jag... äh jag vet inte vad jag ska göra. Lyssna vidare på musik och sublimera mera. Månadens uttryck ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback