"ehh Globen... Jag vill åka hem"

Om man är jag eller Hannapanna så är det där jätteroligt. För någon annan är det bara ett rop på hjälp.

Jag vill heeeeem till Estocolmo. Jag saknar min häst, jag vill pröva nya bettet, bara mysa med honom <3 Jag saknar min mamma, och mina syskon, och min pappa <3 Jag saknar att det är massa folk. Och bilar. Och ljus och ljud och goddamnit allt. Saknar allt och alla. Vill se Harry Potter igen, och vill spendera några fler nätter hos Andy... Jag vill vara klar med utbildningen, få ett jobb på Nackakliniken och flytta in i mitt gråa lilla hus <3

Varför ska 3 år kännas så långt? Jag har lust att bara lägga mig under täcket och sova tills Egyptenresan, och sen krypa tillbaka ner tills examen och legitimationen!

Herreguuuud.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback