Blood Feast

Helgen har spenderats i blodets alla nyanser i Göteborg hos min kompis Helene, där även hennes syrra, styvsyrra och min lillasyrra hade varit i en vecka redan. Kom dit på torsdag eftermiddagen, vi började med att köpa oss en stor påse godis var på 4 gott, och sen letade vi upp en blivande doktorsrock åt mig. Blev även ett par vita jivestrumpbyxor. På kvällen gick vi till ett ställe som jag i ärlighetens namn inte minns vad det hette, men det var en liten alternativ bar/klubb-ish. Där träffade vi Helenes kompis och hennes polare.

Fredagen spenderades i sängen tills runt 12-1 nånstans? Sen gick vi på systemet, med premiär för min del, och sen gick vi till Hemköp och skaffade lite tilltugg (haha hata det där ordet), och hårfärg till mig. Det var alldeles för länge sen jag var svarthårig :)
Sen gick vi hem till Helene igen och förberedde för kvällen. Ett par kompisar till både Helene och hennes inneboende kom dit och förade runt 6-7snåret, och vi skvätte ner oss i blod! Maaassor av blod! Helt awesome^^
När vi kände oss redo att dra (vilket var runt halv 9, öppning vid 9) så tog vi Spårvagnen <3 till Bellevue och gick till klubben som ligger i ett berg! Så sjuuukt coolt^^ Vi gick in och tog oss ett bord, söp till och dansade/satt och snackade om vartannat. Träffade på massa roliga och trevliga personer, och kreativiteten hos vissa personer var himla häftig. Lägger upp en länk till bilder när det kommer upp på FB!

Jag och Elin (helenes ena syrra) träffade en kille som hette Andy och som jobbar på en alternativ klubb i Sthlm, så han skulle fixa in oss nån gång ;) Dessutom sa han att vi måste hem till honom och kolla in Star Wars med honom haha xD Så vi får se hur det blir med den saken, ska jag nånsin bli av med min Star Wars oskuld? hahahaha

näe nu ska jag lyssna vidare på min musik och laga mig lite middag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback