Adventsförberedelser

Idag gick vi händelserna några timmar i förskott och bakade lussebullar som vi sedan fikade på med julmust/mjölk. Kom hem hit och hade inte hunnit städa nånting som jag hade planerat, men jag slängde upp stjärnorna och staken i alla fall :) Imorrn blir det dammsugaren. Har i alla fall diskat upp ordentligt och städat på bänkarna. Ska röja upp mina kläder också, så är det dammsuga och skura badrummet samtidigt som jag duschar imorrn bitti innan grötfrukost med Ardente och Robin (:

Imorrn blir det även tomteparad genom Skara, och adventskonsert i domkyrkan. Det är nog rätt bra akustik där, även om själva kyrkan inte är så imponerande som man skulle kunna tro. Men men. Ska ha min röda kjol imorrn också för den är så fin och rött funkar ju bra till julen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback